Ogłoszenie

Nowo Powstały PBF o WWE \ Nabór do Administracji
\ Karty na Raw i na SD.! pojawią się gdy na forum będzie więcej ludzi.

#1 2011-04-21 10:12:21

Matt Striker

Admin

Zarejestrowany: 2011-03-26
Posty: 15
Punktów :   

Booking - Zasady.

1. Nie może to być federacja, która naprawdę istnieje. Skróty również nie mogą być takie same.!

2. Oczywiście można wybierać sobie zawodników z różnych federacji, jednak nie można ściągnąć więcej niż 6 zawodników z jednej federacji , która istnieje na realu.

3. W twojej lidze może znajdować się maksymalnie 15 zawodników.

4. Wyznaczamy sobie jeden dzień w którym wystawiamy tygodniówki, wyjątek stanowią gale PPV, które mogą być organizowane w dowolnym dniu.

5. Zawodników można zmieniać tylko za zgodą administratora. Od akceptacji bookingu można zmienić tylko jednego zawodnika na dwa tygodnie.

6. Możliwa jest również wymiana zawodnikami między użytkownikami, jednak o tym również musi być powiadomiony administrator.

7. Jeżeli przez miesiąc nie zostanie wydana żadna gala, to federacja zostanie automatycznie usunięta.

8. Każdy użytkownik może tylko posiadać jedną federację.!

9. Karta twojej federacji powinna wyglądać tak:

- Nazwa federacji oraz skrót np: Championship Wrestling Federation CWF (najlepiej pisać w rozmiarze: )

- Theme federacji. (Link do utworu, najlepiej z You Tube)

- Kiedy wydawane są tygodniówki i nazwa np. WAR - poniedziałek

- GM federacji. (Twoje zdjęcie i podpis)

- Lista zawodników [Każdy zawodnik powinien posiadać swój przydomek np. John Cena, zdjęcie (najlepiej ze strony: http://psd-dreams.de), oraz charakter: Face, Heel oraz Tweener (w twojej lidze powinno znajdować się pięciu Face'ów, pięciu Heel'ów oraz pięciu Tweener'ów.)

To jest tylko wzór.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fairplayy.pun.pl www.gr2wil.pun.pl www.animp-pw.pun.pl www.akademiariv.pun.pl www.nindoofshinobi.pun.pl